bakgrund

10 September 2012

September 10

Äntligen måndag, eller?? Haha nej men skolan är faktist helt okej, till och med rolig att gå till här förutom att jag går upp klockan 05.20 varje morgon -.-
Under tredje timmen (engelska) ringde kontoret till min lärare och bad honnom skicka mig dit. När jag kom till kontoret visade sig att jag skulle ta ett engelska test då engelska inte är mitt modersmål. Många mexikanare här kan knappt engelska och därför måste skolan kolla så man kan tillräckligt för att hänga med på lektionerna. I alla fall, efter 1h 20min prov (jag var typ klar) kom läraren på att jag var utbytesstudent och därför inte behövde göra provet alls... Tur för dom att provet var enkelt!!!
Slutade tidigt som vanligt på måndagar (12.15) och har inte gjort mycket i eftermiddag. Precis kommit hem från min vardagsmotion: 45min ute med hundarna. Nu blir det lite matte läxa innan läggdags.
Imorgon ska jag vara i skolan klockan 06.30 för att hjälpa till att ordna inför "the blood-drive" som vi i Key-club ordnar. Alla som vill får donera blod. Key club är en klubb som gör olika välgörenhets aktiviteter.
Här är bild på skol t-shirten också!

No comments:

Post a Comment