bakgrund

11 September 2012

It's raining in AZ!

Tro det eller ej men det har regnat till och från hela dagen här idag! Andra gången det regnar sedan jag kom hit för exakt 8 veckor sedan nu! I natt hade vi värsta stormen med blåst regn och åska vilket gjorde att jag inte sov jätte bra:/ vinden gjorde nämligen så att fönstret i mitt rum lät hela natten...
Har saknat regnet och det lite svalare vädret så detta var en bra dag:D (haha jag vet att det låter konstigt att jag är glad när solen försvinner men tro mig det hade ni också vart om ni var här;)) bilden är dock tagen under ett uppehåll på väg till skolan, haha sorry för detta.
I skolan är jag nu med i "drama club" efter skolan och vi ska sätta upp en föreställning till slutet av november. Det vr två tjejkompisar som övertalade mig att vara med, tänkte varför inte. Men ska inte spela teater i pjäsen då jag kom in så sent, är med i kören istället :)

No comments:

Post a Comment