bakgrund

21 August 2012

Spirit week

Denna veckan är det spirit week i skolan, vilket innebär att man har olika teman varje dag och så klär man ut sig. I måndags var det millitary day så då skulle man klä sig i millitär färger (bilden på mig är från måndagen) och så är det lite lekar i matsalen på rasten.. (la upp en bild på det med). Idag var det olympic hero day så då skulle man ha amerikanska färger (blått vitt o rött) på sig:) vissa klär ut sig mer andra och så finns det ju dom som inte klär ut sig alls... Men många ansträger sig vilket är kul.
Hittade en plätt-panna här hemma som ingen visste vad man hade den till så jag stekte plättar till familjen till middag som dom älskade! Här i USA har dom bara de tjocka "american pancakes". Vi alla drog slutsatsen att vi föredrar dom svenska tunna pannkakor:))
Btw, kom inte med i cheerleading men det är inte så konstigt då det fanns 4 platser till 8 tjejer och jag är helt klart nybörjare... Alltid värt försöket i alla fall:)
Idag har jag varit i USA exakt 5 veckor måste säga att jag stortrivs:D

No comments:

Post a Comment