bakgrund

05 August 2012

Sista Sommarlovsdagen..

Sista dagen på mitt sommarlov som har bara varit 7 veckor långt i år, men ser redan fram emot mitt sommarlov nästa år på 3 månader:D
Har i vilket fall haft ett grymt sommarlov i år!
Igår åkte jag med mina värdföräldrar på "garage sale" som går ut på att vem som helst kan sätta upp en skylt o sen ha loppis i sitt garage:) väldigt amerikanskt. Hittade inte så mycket själv men det gjorde min värdmamma!
På kvällen åt vi middag hos grannarna där det bjöds på brasiliansk mat: svarta bönor, ris och kyckling, de va jätte gott!
Lovade min familj att baka kanelbullar och här är bildbevis! Doch var det lite brist på pärlsocker men det får duga.
Bullarna var uppskattade och jätte goda:D Dom har kanelbullar här också men de smakar annorlunda och är täkta med glasyr...
Snart är det dags att sova lite innan skolan imon. Kliockan är ställd på 5.05 och jag ska vara klar 6.25 då skolan börjar 7.15 och vi måsta vara där tidigare för Naiomi måste ändra sina kurser.
Såg föresten att jag skrivit fel, tidigare inlägget ska heta "29Juli" och inte "29Augusti"^^
Ta hand om er alla goingar så hörs vi imon!

No comments:

Post a Comment