bakgrund

11 August 2012

August 11

Första skolveckan avklarad! Antar att tiden går fort när man har roligt... :) lite allt möjligt har hänt i veckan, hade lite hemlängtan för första gången men följande dagen var grym så hemlängtan glömde jag snabbt av;)
Börjar känna mig lite mer hemma i skolan vilket är skönt så att jag slipper springa runt jätte förvirrad!
Bytte kurs igår igen, (mamma pappa läs inte detta) har nu ingen engelska längre på schemat har nu istället digital communication. Vi lär oss om fotografering, hur man tar de bästa bilderna och photoshop. Är jätte glad att jag bytte, värsta roliga kursen!
Kändes ju lite onödigt att läsa engelska med folk i min ålder som har de som modersmål?! Fattade inte så mycket..
Har träffat många goa människor under veckan som jag skrev tidigare, känns fortfarande sjukt att jag är i usa nu och går i skolan!!:)
Veckan avslutades med mer mexikansk mat med Naiomi på väg hem från skolan innan vi lämnade in bilen för oljebyte... På kvällen Ben&Jerry, måste ju testa alla sorter innan jag åker hem! (en burk kostar bara 21 kr här)
:D

No comments:

Post a Comment