bakgrund

22 July 2012

Yosemite

Igår och i dag har vi vart i Yosemite National Park, hur stort som helst! Tar flera timmar att köra mellan olika platser i parken... Så har åkt rätt mkt bil. Har sett sequoia träd (tror det stavas så iaf), stora vattenfall och massa fina utsikter:) Verkligen jätte fint, tror det är svårt att visa på bild men har gjort ett försök iaf!
Det är sjukt hur många liter vatten man måste dricka om dagen här i värmen! Dricker 3-4 liter vätska om dagen :o
Engelskan börjar funka rätt bra, lite läskigt att komma på sig själv att tänka på engelska ibland.
Måste säga att jag är rätt stolt över mig själv då jag inte har bränt mig än:D kanske inte så konstigt eftersom jag använder solfaktor 30, men ändå!
Till middag blev det italiensk mat: panbiff med spaghetti, tomatsås o parmesanost :)

No comments:

Post a Comment