bakgrund

29 July 2012

29Augusti

Kom hem igår, låg i soffan framför tv:n hela dagen med feber:( som tur är mår jag bra idag:)packade upp det sista ur resväskorna imorse och sen åkte jag in till stan med grantjejen Naiomi och hennes mamma. Först åt vi mexikansk mat, typ som tacos men större, jätte gott!!
Sen var vi och shoppade lite, hittade en tröja och lite smycken. Allt är så himla mycket billigare här! Naiomi lärde mig dresscoden i skolan oxå, herregud asså^^ axelbanden på tröjorna måste vara minst 5cm breda och shortsen får inte vara kortare än 5cm över knäna... Äger inte ens sånna shorts?!? Utanför skolan får man iaf ha på sig vad man vill:D
Ikväll hade vi gäster, grannfamiljen (Naiomis familj) och en familj till. Dessa folk är min värdsfamiljs närmsta kompisar som dom brukar umgås med så det var kul att träffa dom, alla var jätte goa:)) vi badade i poolen och åt super god middag!

4 comments:

  1. Hittade din blogg av en slump och sp såg jag att du bor(bodde) i Kungsbacka. Jag bor i särö :) ska också i väg, åker om 18 dagar till Seattle, Washington:) hoppas att du har seder bra, det verkar så :) kram

    ReplyDelete
  2. Haha världen är allt liten!;) har du blogg? Länka isf! Lycka till med allt och hoppas ditt år i Seattle blir grymt bra:D!!!!

    ReplyDelete
  3. Vi kan väl länka varandra? Min blogg är momentsbygreta.devote.se :)

    ReplyDelete